Nike jak mało która firma, potrafi w swoich reklamach nie tylko sprzedać swoją markę, ale przede wszystkim zbudować i przekazać pewną historię, podobnie jak robiła to nie dawno Coca-Cola, proponując nam inny styl życia – bez Facebooka. W przekazie nie brakuje emocji, które budują zaangażowanie i napięcie, a te z kolei przekładają się na to, że te reklamy ogląda się do końca.

W przypadku tej reklamy Nike, dodatkowym atutem są jeszcze gwiazdy piłki nożnej w niej występujące, czyli Christiano Ronaldo, Neymar i Wayne Rooney. To o ich życiu i najważniejszych momentach w ich piłkarskiej karierze, jest ta historia. Nie zapominajmy jeszcze o idealnym wyczuciu czasu. Zbliżające się Mistrzostwa Świata w piłce nożnej to idealna okazja do tego, żeby się pokazać.

A do czego to wszystko prowadzi? Koniec końców do sprzedaży, o czym przekonacie się na tej stronie nike.com/riskeverything