Przyznacie, że reklama w gazetach, czy nawet uogólniając reklamy w wersji papierowej, nie należą do najbardziej kreatywnych i innowacyjnych. Od czasu do czasu, wpadnie w oko jakieś fajne zdjęcie i hasło godne uwagi, ale są to pojedyncze przypadki. O tych kilku ciekawszych reklamach napisałem tutaj.

Wróćmy jednak do tematu przewodniego, czyli reklamy w gazecie. Nigdy bym nie przypuszczał, że to Kolumbia zabłyśnie na tym polu i zaprezentuje genialną reklamę, z wykorzystaniem obrazkowego 3D, której nie powstydziłby się nikt.

Przyznam się, że gdy ją zobaczyłem, przypomniały mi się czasy dzieciństwa, kiedy w modzie były „pocztówki” 3D. Skupiało się na nich wzrok i z jednolitego wzorku na obrazku, finalnie coś się ukazywało. Pamiętna była rywalizacja z innymi dzieciakami, komu uda się pierwszemu zobaczyć ukryte zdjęcie. Najlepsze było w tym to, że nie dało się oszukiwać.

Co do reklamy, rewelacyjny pomysł, idea i prawie wykonanie, bo można się przyczepić do widoczności hasła, które tak naprawdę dopiero realizuje cel reklamy, czyli prezentuje i sprzedaje produkt. Samo hasło zaś, całkiem sympatyczne: Kuchnia, którą właśnie widzisz/wyobrażasz sobie, to HiperCentro Corona. Może trzeba było je też jakoś wpleść w to 3D?

Jak wam się to podoba?

genialna reklama w gazecie

reklama kuchni 3D w gazecie 

reklama prasowa wykorzystująca 3D