Wielki popis kreatywności IKEI, a w zasadzie niemieckiej agencji reklamowej Thjnk, która przeniosła największy atut meblarskiego giganta, czyli pakowność, do reklamy, tworząc na pozór dziwny i nieczytelny billboard, który jak zobaczycie, przy zastosowaniu drobnej wizualnej sztuczki, jest strzałem w dziesiątkę i idealnie oddaje cała filozofię i zaletę firmy.

Na billboardzie w ciągu dnia zobaczymy 3 różne napisy, w 3 różnych kolorach, które nachodzą na siebie. Wielki miszmasz? Gdy zapada noc, sytuacja ulega zmianie i ujawnia się cała prawdą o tej reklamie. Poprzez zastosowanie różnego koloru świateł  (czerwonego, niebieskiego i zielone, które stanowią gamę kolorów RGB – jak w monitorach) w żarówkach nad tablicą, po kolei ukazują się nam inne nagłówki, tworząc cały tekst reklamowy:

Zrób to, tak jak ten billboard

Wykorzystaj dobrze daną ci przestrzeń

Z dedykowanymi rozwiązaniami na „małą przestrzeń” od IKEA

Tak o to właśnie, zmieniasz 9 m2 w 27 m2 i cieszysz się z zaoszczędzonych pieniędzy z reklamy. Gdyby jeszcze w ciągu dnia, coś z tego billboarda można było odczytać, byłoby idealnie. Jak myślicie, kto popisał się większą pomysłowością i kreatywnością, IKEA czy może twórcy billboardu wykrywającego samoloty?

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany