Uwielbiam Heinekena, ale nie za piwo, tylko za ich ambient marketing i wiele oryginalnych pomysłów na promocję. Jakiś czas temu pisałem o ruletce odlotów. Tym razem z okazji zbliżających się Walentynek w 2014, Heineken przygotował akcję – Randka w pudełku (Date in a box). Mamy czerwone, błyszczące pudełko, a w środku tajemniczą randkę. Tytułową randkę w pudełku można otworzyć dopiero jeśli twój mężczyzna jest gotowy, by ujawnić swoje uczucia podczas Walentynek na Instagram, tak żeby wszyscy znajomi widzieli. Jeśli tego dokona, zostanie do niego wysłany kod do otwarcia pudełka i niezwykła randka z okazji Walentynek stanie się faktem. To po krótce plan działania przewidziany przez Heinekena, naprawdę jestem ciekaw co z tego wyjdzie i jakie ciekawe foty umieszczą faceci na Instagram. Także dziewczęta, Tweetujcie na @heineken o randkę w pudełku!