Natchnąłem się na tą reklamę zaraz po tym jak usłyszałem o premierze iPod touch, o czym z resztą nawet napisałem kilka słów parę dni temu. Widząc tytuł reklamy: „Music Every Day” byłem przekonany, że spot reklamowy będzie właśnie promował to nowe urządzonko. Nim filmik dobiegł końca przeszła mi w głowie myśl, że właśnie takiej reklamy potrzeba na rynku polskim , że to właśnie ona mogłaby być iskierką do lepszej sprzedaży iPoda. A tu co? Klops! Koniec filmiku i iPhone w roli głównej z pięknym hasłem końcowym:

„Every day more people enjoy their music on the iPhone than any other phone”

czyli każdego dnia więcej ludzi słucha swojej muzyki na iPhonie niż na jakimkolwiek innym telefonie. Powiem szczerze, że spot jest świetny, dobre ujęcia, super dobrana melodia, oddaje przesłanie i przemawia do człowieka. Tylko czemu Apple niszczy w ten sposób premierę swojego najnowszego iPod touch, czyli urządzenia którego jednym z głównych celów jest odtwarzanie muzyki na co dzień – kłania się tutaj tytuł reklamy. Może szukam dziury w całym i nie mnie to oceniać, ale chyba jednak jest w tym wszystkim trochę sprzeczności. Moim zdaniem taka reklama z hasłem: „Music Every Day” byłaby idealna właśnie dla iPoda touch. Być może teraz zespół ludzi z agencji interaktywnej odpowiedzialnych za tą, bądź co bądź naprawdę udaną reklamę ma mnie ochotę powiesić albo może jakimś trafem przemyślą sprawę.

Zostaw odpowiedź