Motywem przewodnim w strategii marketingowej dla Coca-Coli już od dłuższego czasu jest możliwość dzielenia się, a w dalszej konsekwencji dawanie radości i zadowolenia. W Polsce niestety wiążą się z tym jedynie świąteczne reklamy i różne jej wariacje ze słynnym pociągiem pięknie przyozdobionych ciężarówek. Ta kampania reklamowa powinna już przejść na zasłużoną emeryturę. Jeszcze ostatnio doszła do tego wersja z piciem Coca-Coli przy rodzinnym stole podczas obiadu, jednak i tak z mojej perspektywy wieje nudą.

Nieco inaczej sytuacja ma się zagranicą, gdzie w różnych zakątkach globu Coca-Cola uracza Nas ( technicznie rzecz biorąc jednak nie Nas) jednorazowymi akcjami, takimi jak ich najświeższy pomysł – Puszka do dzielenia się ( Coca-Cola Sharing Can). Mamy w niej do czynienia z limitowaną wersją puszek, które po przekręceniu rozdzielają się na dwie mniejsze, dzięki czemu możemy podzielić się napojem z najbliższymi. Poniżej wideo ze wspomnianej akcji.

Warto odnotować, że akcja marketingowa miała miejsce w Singapurze i puszki nie były dostępne w automatach czy sklepach, lecz jedynie za pośrednictwem wysłanników Coca-Coli. Jestem ciekaw, czy zobaczymy kiedyś je na półkach w marketach. Swoją drogą wielka szkoda, że Polsce możemy zobaczyć jedynie oklepane i znane reklamy.

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany