Wydać pieniądze na banery reklamowe, czy przygotować ciekawą akcję promocyjną? Prawidłowa odpowiedź, to jedno i drugie, tyle że tylko o akcjach w stylu viral marketingu (marketing wirusowy) warto wspomnieć.

Świetny pomysł na promocję swojej najnowszej gry inFAMOUS: Second Son wymyśliło Play Station. Postawili wielkie pudło na środku dworca w Antwerpi, prosząc ludzi o włożenie palców do dwóch dziurek. To wiązało się z otrzymaniem lekkiego kopnięcia prądem, ale dla wytrwałych, prawdziwych twardzieli, którzy wytrzymali 5 sekund wzrastającego napięcia, czekało nowiutkie pudełko z grą. Oczywiście nawiązanie do prądu, odnosi się do bohatera z gry inFAMOUS: Second Son, który posiada elektryczne, super moce.

Cała akcja przypomina trochę ruletkę odlotów w wykonaniu Heinekena, która waszym zdaniem jest lepsza?