Osobiście jestem zwolennikiem takiego przekazu reklamowego, bo wierzę, że człowiekiem czasami trzeba mocno wstrząsnąć w taki, czy inny sposób. Do tego mam dość dużą tolerancję na „niesmaczne” widoki, typu krew, robaki, itp. Mimo tego, muszę przyznać, że koncepcja agencji TBWA Paris z przed paru lat, zwaliła mnie z nóg i wystawiła na próbę moją tolerancję i wytrzymałość. Agencja z Paryża, stworzyła tą szokującą i nie bójmy się użyć słowa, brutalną kampanię dla organizacji – Humans for Animals, w której to zwierzęta stają się łowcami, a plakaty równie dobrze mogłyby reklamować sceny z horroru. Przekaz owej kampanii jest dość prosty – nie traktujmy innych tak, jak sami nie chcielibyśmy być traktowani. A w skrócie: przestańmy zabijać zwierzęta!
A teraz głęboki oddech i zapraszam do oglądania.
Scenka inspirowana za pewne z filmu o słynnym Hannibalu Lecterze.